Home » Відкриті дані (ЗАКОН УКРАЇНИ "ПРО ОСВІТУ" (стаття 30) » План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

Затверджено 

директор МЗОШ №57  

імені Т.Г.Шевченка

   А.А.Малахов

Заходи

Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 57

імені Тараса Григоровича Шевченка

щодо профілактики булінгу

2020 – 2021 н.р.

№ з/пЗміст заходуТермін проведенняЦільова група/аудиторіяВідповідальний
 Анкета  “Булінг та його прояви в підлітковому віці” з учнями 7, 8-их класівВересень7,8-мі класиСоціальний педагог, психолог
 Ведення обліку учнів, які схильні до правопорушеньВпродовж  року5-11 класівСоціальний педагог, психолог
 Здійснення системного спостереження за відвідуванням учнями школи “Урок”Щоденно заповнення таблиці1-11 класівАдміністрація 
 Здійснення профілактичних рейдів “Стоп куріння”.1 раз на місяцьАпаратна нарадаАдміністрація
 Обговорення питань відвідування  та поведінки учнів, робота з батьками.1 раз на місяцьАдміністрація, учасники освітнього процесу, батьки, представники громадськостіАдміністрація
 Тематичні зустрічі з працівниками ювенальної поліції,  ССД, ЦСССДМТретій вівторок кожного місяцяУчасники освітнього процесу, представники громадськостіАдміністрація
 Відвідування вдома дітей із сімей соціально-незахищених категорій. Акція “Чим живеш дитино?” Вересень-СіченьСім’ї здобувачів освітиСоціальний педагог, ЗДВР
 Розгляд конфліктних ситуаційЗа потребоюУчасники освітнього процесуПедагогічні працівники, психологи, ЗДВР
 Динамічна група «Причини, наслідки, шляхи боротьби з насильством»Жовтень-ЛистопадПедагогиПсихологи
 Семінар «Форми роботи в умовах інклюзивного навчання. Робота з емоціями та агресією» ЖовтеньПедагогиПсихологи
 Консиліум ”Шкільні вершини” (адаптація учнів 5-их класів)СіченьПедагогиАдміністрація, психологи
 Всеукраїнська акція “16 днів проти насильства” (заходи згідно окремого плану)25.11  – 10. 12Учасники освітнього процесуЗДВР
 Тренінг «Вміємо встановлювати свої кордони»Впродовж  року2-4  класиПрактичний психолог
 Пізнавальні заняття “Національна дитяча “гаряча лінія” – для дітей та про дітей”Впродовж  року5-11 класиСоціальний педагог
 Заняття за програмою профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді «Будуємо майбутнє разом» Впродовж  1 семестру7-Г клас Соціальний педагог
 Відзначення дня толерантності (за окремим планом)16.111-11 класиЗДВР, педагоги
 Години спілкування «Кібербулінг. Шляхи протидії», Відзначення Дня безпечного інтернету. «Формування безпечної поведінки у Всесвітній мережі» Впродовж  року,Лютий6-11 класи, Батьки 5-10 класівПедагоги, психолог, соціальний педагог
 Профілактичні  заняття “Як попередити конфлікт”Впродовж  року5-7 класиСоціальний педагог, психологи
 Психологічний та соціально – педагогічний супровід батьків та дітей з особливими освітніми потребамиВпродовж  рокуБатьки та діти з ООП1-11 класиКоманда супроводу
 Консультування вчителів про індивідуальні та соціальні особливості учнів, можливі мотиви неадекватної поведінкиВпродовж  рокуКласоводи, класні керівники, вчителі-предметникиПсихологічна служба
 Консультативна допомога у налагодженні ефективної взаємодії та розв’язанні конфліктних ситуаційВпродовж  рокуУчасники освітнього процесуПсихологічна служба
 Співпраця із управлінням освіти, із закладами медичного, соціального, культурного напрямків, співпраця з ювенальною поліцією, ЦСССДМ, ССД, органами місцевого самоврядуванняПостійноПредставники громадськостіАдміністрація
 Практичні заняття за програмою виховної роботи з питань протидії торгівлі дітьми ”Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція”Жовтень-травень8-мі класиСоціальний педагог, психологи
 Практичне заняття “Життя в гармонії з іншими” з метою вироблення навичок ефективної взаємодії в групі Вересень – травень5-7 ті класиСоціальний педагог психологи, 
 Проведення тематичних тижнів: (заходи за окремим планом)Тиждень правових знань (09 – 13 грудня )Тиждень психології та соціально – педагогічного патронажу(21-24 квітня)
груденьквітень
Учасники освітнього процесуЗДВР
 Психологічний практикум “Емоційний інтелект як форма прояву важливої особистісної складової”Січень2-3 ті класиПсихологічна служба
 Психологічний практикум “Попередження професійного вигорання та підвищення резистентності педагогів в умовах змін” Жовтень. СіченьПедагогічні  працівники Психологічна служба
 Сприяння в адаптації дітей із сімей, із числа внутрішньо переміщених осіб  до нових умов навчання та проживання.Впродовж  рокуУчніАдміністрація
 Функціонування “Скриньки довіри” в закладі освітиПостійно Учасники освітнього процесуАдміністрація
 Проходження онлайн-курсу “Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти”Впродовж рокуПедагогічні працівникиЗДВР
 Етичні бесіди, виховні години, години спілкування “Толерантність в нашому житті”, “Добро починається з тебе”, “Вміння дружити”, “Умій відчувати поруч себе людину”, “Маски булінгу”, “Людина між добром і злом”, “Імідж молодої людини і культура поведінки”, “Гнів і агресивність”, “Захистити себе від насильства”, “Як протистояти маніпуляціям свідомістю”, “Переваги і ризики інтернету”, “Протистояти аморальним впливам”,  “Свобода і відповідальність”, “Чому я заслуговую на повагу”. Впродовж року1-11 класиКласні керівники 1-11 класи
 Організація екскурсій по рідному краюВпродовж року1-11 класиКласні керівники 1-11 класи
 Патріотичний проект «Я – патріот України» Жовтень 3-11 класиЗДВР
 Круглий стіл “5 причин, чому ми не повинні ”Лютий Учнівське самоврядування Педагог – організатор
 Педагогічна рада “Булінг. Проблема, що стосується кожного”ГруденьПедагогічні працівникиЗДНВР

Leave a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Календар

Квітень 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930