Home » Професійний розвиток » Методичний калейдоскоп » КАРАНТИН – ДЛЯ УЧНІВ, А У ПЕДАГОГІВ – ПОСИЛЕНИЙ ГРАФІК РОБОТИ

КАРАНТИН – ДЛЯ УЧНІВ, А У ПЕДАГОГІВ – ПОСИЛЕНИЙ ГРАФІК РОБОТИ

Кожного дня, починаючи з 31 січня (дати призупинення навчального процесу через епідемію грипу у Миколаївській ЗОШ № 57 імені Т.Г.Шевченка), у школі над лиманом жваво і гамірно. Під час карантину вчителі продовжують навчатися та розвиватися: проводять педагогічні семінари, практикуми, тренінги, засідання проблемних груп тощо.

Розповідає Андрій Малахов – директор ЗОШ № 57 імені Т.Г.Шевченка:

«Джерелом натхнення вчителя є творчий, продуктивний мікроклімат, відчуття того, що ти працюєш у команді однодумців. У нашому педагогічному колективі орієнтир на творчу працю, постійне самовдосконалення і професійний розвиток – це невід`ємна складова загальної стратегії розвитку школи. Бо тільки так сучасний вчитель зможе у дитині сформувати гармонійну, всебічно розвинуту особистість, що любить спілкуватись, захоплюватись сходом і заходом сонця, розумно ставитись до матеріальних цінностей, мудро планувати життя, готова допомогти іншим.

Кожен захід «вчительського карантину» проходить у нас нестандартно, яскраво, демократично. «Школа на карантині» – це час, коли маємо змогу поділитись з колегами власними напрацюваннями. Адже Нова українська школа – це школа компетентностей. І Стратегія реформування середньої освіти до 2029 року передбачає надання школам права самостійно формувати освітні програми, складати навчальні плани і програми з навчальних предметів. А для цього вчитель має бути компетентним, поінформованим, обізнаним, та для свого розвитку використовувати будь-яку можливість, що випадає.
Висловлюю вдячність Управлінню освіти Миколаївської міської ради, Науково-методичному центру за підтримку наших заходів, їх методичний супровід».

5 лютого відбувся психолого-педагогічний семінар “Теорія і практика формування навчально-пізнавальних та виховних компетентностей учнів”. Вчителі-шевченківці вдосконалювали свої уміння, як використовувати навчальні заняття у вигляді квестів, комплексно-хвильових, інтегрованих, – а також поширювати вплив розумових ігор на вивчення навчальних предметів.

4 лютого відбулось засідання проблемної групи з формування цифрової грамотності . Олена Слободянюк – представник Науково-методичного центру у своєму профілю на Фейсбук зазначила: «У ЗЗСО № 57 імені Т.Г.Шевченка проаналізували компетентності формування цифрової грамотності. Керівник групи Ревенко Наталія Юріївна познайомила педагогів з алгоритмом створення презентації у GOOGLЕ формі. У творчій, позитивній атмосфері педагоги створювали свої цифрові продукти».

31січня школа провела семінар-практикум, у якому взяли участь педагоги з двадцяти шкіл Миколаєва на тему: «Діджиталізація на уроках англійської мови та її розвиток як однієї з основних навичок ХХІ століття».

Вчителька англійської мови Гірняк Владислава Сергіївна поділилась:

«Ми зараз є вчителями «цифрового покоління», найчастіше сваримо учнів за те, що вони постійно сидять в своїх телефонах. Мобільний телефон став конкурентом у боротьбі за увагу учнів. Якщо не можна боротися з цим новомодним цифровим ворогом, то треба зробити його своїм другом. Це і стало девізом семінару».

Вчителька англійської мови Коссе Наталія Петрівна розповіла:

«Ми розпочали наш семінар-практикум незвичним моментом: кожен з присутніх мав можливість обмінятися компліментом з колегою. Це налаштувало всіх на плідну роботу у теплому дружньому колі. Учасники не мали часу нудьгувати. Замість того, щоб слухати теорію, вони брали активну участь у процесі: робили “освітні” селфі, голосували онлайн, складали рейтинги в режимі реального часу, очолювали п’єдестал найрозумніших в онлайн вікторинах, складали пазли, щоб розшифровувати закодовані послання, були навіть детективами, допомагаючи панові поліцейському розшукати загублену дівчинку».

Вчителька англійської мови Новікова Катерина Сергіївна наголосила:

«Мобільні телефони, сканери QR-code, ситуативні хмари слів були постійними партнерами учасників. А активна гра на узагальнення матеріалу під запальну музику Монатіка не залишила місце для втоми. Кожен повертався з семінару із посмішкою на обличчі. Крім того на згадку учасники заходу отримали буклет з корисною інформацією та смачний, трохи цифровий і таємничий подаруночок з цікавим передбаченням».


Leave a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Календар

Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930