Лісова фея та індукційно-дедуктивні методи вивчення природознавства в Миколаївській ЗОШ І-ІІІ №57 ступенів імені Т.Г.Шевченка
5 березня 2019 року вчителем Сердюк Анжелою Євгеніївною проведено інтегрований урок природознавства на тему: «Гриби», який перетворив учнів 3-Б класу на дослідників та акторів. Учні досліджували тему, роблячи висновки, що ґрунтувалися на формально-логічному умовиводі, який дає можливість одержати загальний висновок на основі окремих фактів. Виявляючи подібні ознаки, властивості багатьох об’єктів царства «Гриби», дослідники робили висновки про наявність цих ознак, властивостей у всіх об’єктів даного царства. Під час дослідження використано: метод єдиної подібності; метод єдиної відмінності; з’єднаний метод подібності й відмінності (являє собою комбінацію двох вищевказаних методів); метод супровідних змін; метод залишків та діаграми Вена. Узагальнення вивченого матеріалу відбулося на сцені в актовому залі, де юні актори презентували лісову казку про гриби, яку могли переглянути батьки та учні початкової школи. Лісова фея пригостила найбільш активних учасників заходу солодощами.
Home » Професійний розвиток » Методичний калейдоскоп » Інтегрований урок природознавства від Сердюк Анжели Євгенівни