Впевнені кроки назустріч
Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання
Психологічний супровід інклюзивної освіти
Інклюзивна освіта: досвід і перспективи
Дитина з аутизмом в закладі освіти
Працюємо разом: дитина з особливими потребами в школі. Довідник для батьків. Досвід Канади
Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами
Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі
Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі
Програма курсу «Основи інклюзивної освіти»
Психологія дітей із затримкою психічного розвитку
Індекс інклюзії: розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл
Диференційоване викладання в інклюзивному класі
Огляд ролі асистентів учителів у канадських школах
Проект «Інклюзивна освіта: крок за кроком»
Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі
Попередження та корекція графічних відхилень у першокласників