Ефективність та успішність інклюзивної освіти детермінується готовністю учителів до роботи в нових професійних умовах.Фахівці Миколаївської гімназії № 57 імені Т.Г. Шевченка під час педагогічної ради продовжують формувати безбар’єрний освітній простір, проводячи всеобуч для педагогів закладу щодо формування інклюзивної компетентності в умовах дистанційного навчання. Педагоги психологічної служби школи, асистенти вчителів, класоводи та класні керівники, що працюють в інклюзивних класах, ділилися досвідом з колегами щодо особливості організації освітнього процесу в умовах дистанційної освіти через інклюзивне навчання.Високий рівень підготовленості, професіоналізму, творчості, не тільки володіння педагогічними знаннями, але і здатності застосовувати їх у нестандартних ситуаціях, які часто виникають у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, тобто такого рівня інклюзивної компетентності, який дозволить вчителю ефективно здійснювати власну професійну діяльність в умовах спільного навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами та їх нормативними однолітками в умовах дистанційної освіти через інклюзивне навчання.Єдність теоретичної та практичної готовності педагога – це успішне розв’язання завдань навчання й виховання успішного учня.



