Формуємо безбар’єрний освітній простірДосить часто ми чуємо питання: що робити і як себе поводити з різними людьми, як спілкуватися, щоб нікого не образити? У багатьох випадках через те, що порушена комунікація, між людьми виникають бар’єри. В лютому вчителі Миколаївської гімназії #57 проводили інформаційні виховні бесіди для учнів початкової школи на тему “ЕТИКА ВЗАЄМОДІЇ З РІЗНИМИ ЛЮДЬМИ”.Безбар’єрна культура — це коли ми завжди пам’ятаємо про людське різноманіття та потреби інших людей.
Home » Освітнє середовище » Інклюзія » СТУДІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Меню
- Відкриті дані
- Річний звіт директора за 2022-2023 навчальний рік
- Ліцензія на провадження освітньої діяльності
- Статут
- Структура та органи управління закладом освіти
- Освiтнi програми
- Правила прийому до закладу освіти
- Територiя обслуговування
- Ліцензійний обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються в закладі освіти
- Кадровий склад
- Наявність вакантних посад
- Додатковi освiтнi послуги
- Навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Результати моніторингу якості освіти
- Матеріально-технічне забезпечення закладу
- Кошторис
- Розрахунок видатків
- Благодійна допомога фонду “Школа над лиманом”
- Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти
- План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)
- Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування)
- Освітній процес
- Освітнє середовище
- Партнерство в дії
- Соціально-психологічна служба
- Професійний розвиток
- НУШ
- Система якості освіти