Home » Освітній процес » Дистанційне навчання » Організація дистанційного навчання

Організація дистанційного навчання

Відповідно до П. 2. розділу ІІІ «Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти» (набуло чинності 16.10.2020) технології дистанційного навчання під час організації здобуття освіти використовуються в МЗОШ № 57 імені  Т.Г.Шевченка для забезпечення освітнього процесу під час карантину та інших обставин, які об’єктивно унеможливлюють відвідування закладу освіти (27% хворих вчителів)  з 22.10.2020 і до покращення епідеміологічної ситуації відповідно до рішення педради № 10 від 12.10.2020.

Освітній процес організовано   на платформі GSuite (гугл-класи, гугл-документи, конференції тощо) для учнів середньої та старшої школи з 22 жовтня 2020 року. Для учнів початкової школи на період переходу до платформи GSuite використовуються інші ресурси, зазначених в гугл-таблиці (для прикладу, таблиця з розкладом і завданнями 26-30.10).

Освітній процес організовується в гул-класах відповідно до навчальних планів школи та програмно-тематичного планування вчителів. Навчальні матеріали (відео пояснення, презентації, схеми, тренувальні завдання для формування практичних навичок, завдання для практичного опрацювання, самоконтролю, контролю за результатами тощо) розміщуються в гул-класах відповідно до розкладу.

Відповідно до П.6 «Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти» організація освітнього процесу має забезпечувати регулярну та змістовну взаємодію суб’єктів дистанційного навчання, з використанням форм індивідуальної та колективної навчально-пізнавальної діяльності учнів, а також здійснення ними самоконтролю під час навчання.

П.7. Отримання навчальних матеріалів, спілкування між суб’єктами дистанційного навчання забезпечується передачею відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації в синхронному або асинхронному режимі.

Педагогічні працівники самостійно визначають режим (синхронний або асинхронний) проведення окремих навчальних занять (але кількість синхронних занять не має бути меншою за 30%)

Для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин (стан здоров’я, відсутність доступу (обмежений доступ) до мережі Інтернет або технічних засобів навчання, зокрема дітей із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, багатодітних, малозабезпечених сімей тощо), заклад освіти забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних для учнів (телефонний, поштовий зв’язок тощо).

Класні керівники збирають інформацію про таких учнів та через заповнення відповідної форми доводять до адміністрації та вчителів-предметників прізвища та спосіб організації освітнього процесу, прийнятний для даної родини.

П.9. Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання здійснюється з дотриманням вимог законодавства про освіту, захист персональних даних, а також санітарних правил і норм (щодо формування розкладу навчальних занять, рухової активності, вправ для очей, безперервної тривалості навчальної діяльності з технічними засобами навчання, тривалості виконання завдань для самопідготовки у позанавчальний час).

Освітній процес здійснюється відповідно до розкладу занять в синхронному чи асинхронному режимі. Відповідно до розкладу учень має відкрити відповідний гугл-клас та або приєднатися до відеозустрічі, або опрацювати матеріал уроку, виставлений вчителем в гугл-класі. Про проведення синхронного навчання повідомляється оголошенням в гугл-класі.

Розклад уроків:

1 урок – 10.00-10.30

2 урок – 10.40-11.20

3 урок  – 11.30-12.00

4 урок – 12.10-12.40

Обідня перерва

5 урок – 13.10-13.40

6 урок – 13.50-14.20

7 урок – 14.30-15.00

П.8. Заклад освіти забезпечує регулярне відстеження результатів навчання учнів.

П.11. Облік навчальних занять і результатів навчання учнів під час дистанційного навчання здійснюється відповідно до законодавства (у класному журналі, свідоцтвах досягнень).

За рішенням педагогічної ради при організації дистанційного навчання для здійснення обліку навчальних досягнень учнів використовується платформа Щоденник.юа. Діти та батьки мають логін та пароль доступу до цієї платформи. Крім того, відслідкувати процес опрацювання навчального матеріалу учні та батьки можуть безпосередньо в гугл-класах.

П.12.Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання здійснюється у межах робочого часу педагогічних працівників

Платформа GSuite, зокрема гугл-класи, дають змогу надавати учням персональні консультації щодо виконаннязавдань. Вчитель відповідає на питання учнів та батьків в межах робочого часу.

П.13. Батьки сприяють виконанню дитиною освітньої програми, навчальних програм з окремих предметів (інтегрованих курсів) і досягненню передбачених ними результатів навчання, реалізації індивідуальної освітньої траєкторії, дбають про фізичне та психічне здоров’я дітей, формують у них навички здорового способу життя, а також сприяють дотриманню учнями академічної доброчесності в освітньому процесі.

У разі, якщо під час дистанційного навчання батьки не виконують свої обов’язки щодо забезпечення здобуття дитиною освіти, зокрема не забезпечують участь дитини в освітньому процесі протягом 10 робочих днів підряд з невідомих причин, заклад освіти інформує про це відповідну службу у справах дітей.

Адміністрація школи систематично здійснює контроль щодо якості організації дистанційного навчання шляхом підключення до всіх гугл-класів.

Школа систематично надає індивідуальну допомогу щодо підключення та організації роботи на платформі учням та батькам.

Дистанційне навчання – це випробування для всіх учасників освітнього процесу. Школа відкрита до конструктиних зауважень, рекомендацій та порад. Бажаємо всім легкої та плідної співраці в процесі навчання!


Leave a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Календар

Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031