Дипломами з відзнакою нагородило Управління освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації четверо учнів Миколаївської ЗОШ № 57 імені Т.Г.Шевченка за участь в обласному фестивалі «Моя STEM-ідея».
Зважаючи на те, що на обласному фестивалі було презентовано велику кількість учнівських STEM-ідей, експертна процедура для визначення золотих дипломантів забрала трохи часу. І, тим не менше, на сьогодні відомі імена переможців по області. За рішенням журі обласного фестивалю учні 10 класу Дмитришин Максим, Даяна Петренко, Аріна Дишловенко та учениця 11 класу Наталя Мариновська під час проведення майстер-класів з презентації STEM-ідеї показали високі результати, – чим заслужили золоті Дипломи.
Обрадованих учнів і учителів-новаторів, – адже це і їх успіх також, – щиро привітав і вручив нагороди директор школи Андрій Анатолійович Малахов. Усміхнені, щасливі і трохи збентежені… Бо це приємний фінал їх великих зусиль, напруженої праці під керівництвом улюблених педагогів, які першими повірили у їх неординарність, в те, що попереду їх чекає наука, справжні відкриття.
Загалом за розроблені і подані на фестиваль STEM-ідеї школа отримала 14 Дипломів, 4 з яких – з відзнакою.
Принагідно сказати, що Миколаївська ЗОШ № 57 імені Т.Г.Шевченка підготувала на фестиваль хімічний годинник (годинник з хімічними елементами), чарівну скриньку (будова атомів-органогенів), STEM-моделі морфологічної будови одноклітинних організмів.
У секції «STEM-лабораторія власними руками» учні розробили проект вирішення проблеми використання наочності як однієї з активних форм навчання.
Якраз наші золоті дипломанти продемонстрували під час своїх майстер-класів, що цибуля, картопля і лимони – дешеві та альтернативні джерела енергії, і їх електричні властивості можна впевнено застосовувати для використання струму, принаймні в екстремальних умовах, в яких може опинитись людина (заблукала в лісі, опинилась в закритому приміщенні) та інші. З`єднаючись, вони виробляли електричний струм, як джерело альтернативної енергії.
Дуже велику увагу учасників фестивалю привернула ідея «Вивчення характеристик фруктово-овочевих альтернативних джерел енергії та їх практичне використання». До її дослідження учнів спонукали наступні проблеми: очікуване вичерпання запасів органічних видів палива, різке зростання їх ціни, шкідливий вплив на довкілля, а також, екстремальні умови, в яких може опинитись людина (заблукала в лісі, опинилась в закритому приміщенні) та інші.
Прес-центр