Home » Система якості освіти » Результати самооцінювання

Результати самооцінювання

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 30.11.2020 № 1480 «Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти», Положення про управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області, затвердженого наказом Державної служби якості освіти України від 09.07.2019 № 01-11/31 (у редакції наказу від 01.03.2021 № 01-11/21), враховуючи вимоги статті 41 Закону України «Про освіту», здійснено самооцінювання закладу.

Потреби в удосконаленні освітнього  середовища:

  • кількість учнів перевищує розрахункову місткість;
  • потребують дооснащення предметні кабінети;
  • потребують капітального ремонту їдальна, харчоблок;
  • потребує капітального ремонту дах будівлі;
  • облаштування місць відпочинку учасників освітнього процесу;
  • установка пандусу на головному вході;
  • потребує реконструкції ресурсна кімната для дітей з ООП;
  • підвищити контроль за інформуванням учнів та дотриманням правил охорони праці, безпеки життєдіяльності, правил поведінки, пожежної безпеки в закладі та під час надзвичайних ситуацій;
  • провести пролонгований семінар-практикум для педагогів, психологів, соціальних працівників, асистентів вчителів, асистентів дитини, реабілітологів, логопедів «Новітні методи навчання та практики в області  інклюзії».

Потреби у вдосконаленні системи оцінювання        здобувачів освіти:

  • Існує потреба у вдосконаленні процесу впровадження окремих аспектів формувального оцінювання як серед учителів початкової школи, так і базової та старшої.
  • Потребує вдосконалення процедура застосування внутрішнього моніторингу та використання його результатів для забезпечення якості освіти.
  • Започаткувати роботу постійно діючого семінару з формувального оцінювання та компетентнісного підходу в освітньому процесі.
  • Вчителям запропонувати взяти участь у семінарах, конференціях, вебінарах, онлайн-курсах, де розглядаються проблеми впровадження формувального оцінювання у педагогічній діяльності.
  • Провести пролонгований семінар-практикум для вчителів «Інноваційні підходи щодо впровадження нового державного стандарту базової  середньої освіти»

Потреби у вдосконаленні системи педагогічної діяльності педагогічних працівників

  • Активізувати роботу вчителів щодо формування та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій учнів;
  • Активізувати діяльність вчителів щодо публікацій матеріалів з професійної тематики та методичних розробок;
  • Активізувати роботу вчителів щодо залучення учнів до науково-дослідницької роботи.

Потреби у вдосконаленні системи управлінських процесів

  • Продовжити роботу щодо впровадження електронного документообігу закладу.

Календар

Жовтень 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031