Гімн школи
Школа над лиманом
Сл.В.Гончаренка Муз. Ю.Босенко
На березі могутньої ріки розташувалась наша школа.
Сучасність й давнини віки її оточують довкола.
Хоч на піску вона стоїть, піщані замки не будуємо,
Свій розум, дружбу і здоров’я тут в горнилі слів і справ гартуємо.
Приспів
Немає кращої школи в місті святого Миколи,
Як зірка у небесах вона освітлює нам шлях.
2
Маленькими прийшли ми в світлий дім крізь вхід із місячними дугами.
Там пізнавали світ новий, вдивляючись у хвилі Буга ми.
Веселий світ той і сумний, цікавий світ той і незвіданий,
Не раз згадаємо його, по світу усьому розкидані.
Навчальний заклад розпочав свою діяльність у типовій сучасній триповерховій будівлі школи з 1992 року у мікрорайоні Намив містаМиколаєва.
Навчання проходить в одну зміну.
Режим роботи школи – п’ятиденка.
Школа повністю комп`ютеризована (у наявності – сучасних 103 комп`ютерів, які об’єднані в єдину електронну мережу з цілодобовим підключенням до Інтернету; 4 плазмові дошки, 7мультимедійних дошок). Школа має великий досвід впровадження елементів дистанційного навчання. Всі учасники освітнього процесу підключені до платформи GSuite for Education.
У 2020/2021 навчальному році у школі навчається 1126 учнів, працює 72 педагоги.
Адреса: 54058, м. Миколаїв, вул. Лазурна, 46.
Тел. (0512) 41-33-44; 41-53-61.
Сайт: http://zosh57.mk.ua/
Електронна адреса: school57nik@ukr.net
Головна мета школи – виховання здорової, творчої, компетентної особистості – громадянина України – носія національних цінностей, загальнолюдських, наукових, філософських, релігійних надбань, яка живе в гармонії з природою, сама з собою, вміє самовизначитися і самореалізуватися. У ЗОШ № 57 імені Т.Г.Шевченка вона досягається шляхом використання новітніх технологій навчання.
ПЕРЕВАГИ НАВЧАННЯ У ЗОШ № 57 імені Т.Г.Шевченка:
1. Це перша українська школа в місті.
2. Школа має високий базовий рівень.
3. Учні школи мають ідеальні можливості для роботи в комп`ютеризованій сучасній бібліотеці.
4.Успішна робота з обдарованими дітьми.
5. Впровадження інновацій і технологій, які забезпечують особистісно-орієнтоване навчання і виховання.
6. Ефективна діяльність психологічної служби.
7. Наявність профільних класів та класів з поглибленим вивченням предметів.
8. Залучення до роботи в школі представників науки, преси.