
ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ
1. Загальні положення
1.1. Правила поведінки здобувачів освіти базуються на законах України, постановах Міністерства освіти та науки України, органів місцевого самоврядування, Статуті закладу освіти.
1.2. Кожен здобувач освіти має право на повагу до своєї гідності, особисту безпеку та сприятливі умови навчання.
1.3. Усі здобувачі освіти зобов’язані дотримуватись правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, поважати права інших учасників освітнього процесу та підтримувати позитивний морально-психологічний клімат.
2. Поведінка на території закладу освіти
2.1. Здобувачі освіти повинні приходити до закладу вчасно, за 15-20 хвилин до початку занять
2.2. На території гімназії здобувачам освіти забороняється:
– паління, вживання алкоголю чи наркотичних речовин;
– використання ненормативної лексики, образи, булінг чи будь-які форми насильства.
2.3. У приміщенні гімназії необхідно дотримуватися чистоти та порядку.
2.4. Забороняється приносити до закладу освіти небезпечні предмети або речовини, які можуть загрожувати здоров’ю чи безпеці інших.
3. Поведінка під час уроків
3.1. Під час уроків здобувачі освіти зобов’язані:
– виконувати розпорядження вчителя;
– зосереджуватися на навчанні та уникати дій, що заважають іншим.
3.2. Не допускається використання мобільних телефонів або інших гаджетів під час уроків, якщо це не пов’язано із освітнім процесом.
3.3. Кожен здобувач освіти зобов’язаний дотримуватися академічної доброчесності:
– не списувати;
– не використовувати шахрайські методи під час контрольних робіт чи оцінювання.
4. Поведінка під час перерв
4.1. Під час перерв здобувачі освіти мають:
– дотримуватися правил особистої безпеки та уникати травмонебезпечних дій;
– з повагою ставитися до співрозмовників, уникати конфліктів.
4.2. Забороняється бігати у коридорах, штовхатися або займатися діями, що можуть завдати шкоди іншим.
5. Використання шкільного майна
5.1. Здобувачі освіти мають відповідально ставитися до майна гімназії:
– не пошкоджувати меблі, навчальні матеріали, технічне обладнання.
5.2. У разі пошкодження майна зобов’язані повідомити про це адміністрацію закладу освіти або вчителя.
6. Етичні норми поведінки
6.1. Здобувачі освіти повинні дотримуватися етичних норм у спілкуванні з педагогами, іншими здобувачами освіти та працівниками закладу.
6.2. Забороняється будь-яка дискримінація за ознаками раси, статі, мови, віросповідання чи інших характеристик.
7. Відповідальність за порушення
7.1. У разі порушення правил поведінки можуть застосовуватися заходи виховного впливу, передбачені законодавством України.
7.2. Серйозні порушення (наприклад, акти насильства, булінг) підлягають розгляду педагогічною радою або іншими компетентними органами, відповідно до законодавства.
Витяг з Алгоритму дій при отриманні інформації щодо замінування закладу освіти
Алгоритм дій учнів закладу освіти:
- Якщо повідомлення про евакуацію надійшло під час уроку, учні повинні залишити свої портфелі, сумки, одягнути верхній одяг ( за відповідною порою року) та організовано, колоною, по двоє у супроводі вчителя швидко залишити приміщення та будівлю гімназії і рухатися у визначене місце.
- Якщо повідомлення надійшло на перерві, то учні швидко прямують до своєї аудиторії та чекають на вчителя і разом з ним колоною по двоє швидко залишають приміщення та будівлю гімназії за визначеним маршрутом.
- Якщо учень затримався і не зміг евакуюватися із своїм класом. Він повинен звернутися до чергового вчителя, членів групи реагування або керівника закладу.
- Прослухавши інформацію про необхідність евакуації, виконувати розпорядження вчителя, і під його керівництвом організовано, спокійно і без паніки залишити приміщення.
- Під час руху не говорити – щоб чути вчителя;
- Під час руху не бігти – щоб не постраждати;
- Під час руху не штовхатися – щоб не постраждали інші.
- Не повертатися до приміщення чи будівлі гімнаізї – щоб залишатися в безпеці.
- Якщо учень почуває себе зле – звернутися до вчителя або психолога чи медпрацівника.
- Учням забороняється самовільно залишати місце евакуації, перебуваючи в пункті евакуації вживати заборонені продукти та напої.
- Учням заборонено залишати місце евакуації без дозволу вчителя, навіть тоді, коли прийшли його батьки.
- Після уникнення небезпеки учні повертаються до закладу за командою вчителя і за визначеним маршрутом.
ОЗНАКИ, ЩО МОЖУТЬ ВКАЗУВАТИ НА НАЯВНІСТЬ ВИБУХОВОГО ПРИСТРОЮ:
- виявлення сумок, валiз, пакункiв, коробок та iнших предметiв, якi залишенi без нагляду власника;
- наявнiсть на виявленому предметі ознак стандартних бойових припасiв, піротехнічних виробів або їх частин;
- виявлення елементів тари, оболонок, обгорток, етикеток вiд зарядiв вибухових речовин та засобів підриву промислового виготовлення з відповідним маркуванням;
- наявність на виявленому предметі частин та деталей, які не відповідають його прямому призначенню;
- наявність на виявленому предметі мобільного телефону, електричних дротів, фрагментів електричних систем, антен, світлових індикаторів, ізоляційної стрічки, які не відповідають призначенню предметів або функція їх незрозуміла;
- наявність дроту, мотузки, що відходить від виявленого пристрою;
- виявлення предмету, що не відповідають обстановці або походження яких незрозуміле;
- підозрілі звуки, які лунають від виявленого предмету (звук годинника, вібраційного пристрою, дзвінок мобільного телефону інші періодичні звуки);
- надзвичайно велика маса предмету, що викликає підозру;
- наявність дротів, мотузок на воротах, дверях, вікнах, пристроях, що відчиняються.
ПАМ`ЯТАЙТЕ!
Зовнішній вигляд саморобного вибухового пристрою часто приховують його справжнє призначення! У якості маскування вибухових пристроїв використовують такі звичайні побутові предмети як пакети, коробки, сумки, згортки, іграшки та інше.