31.01.2020 на базі Миколаївської загальноосвітньої школи N 57 ім. Т. Г. Шевченка відбувся семінар-практикум для вчителів міста з теми “Діджиталізація на уроках англійської мови та її розвиток як однієї з основних навичок ХХІ століття”. Ми зараз є вчителями “цифрового покоління”, найчастіше сваримо учнів за те, що вони постійно сидять в своїх телефонах. Мобільний телефон став конкурентом у боротьбі за увагу учнів. Якщо не можна боротися з цим новомодним цифровим ворогом, то треба зробити його своїм другом. Це і стало девізом семінару. Учителі Гірняк Владислава Сергіївна та Коссе Наталя Петрівна зустріли 20 учасників, розпочавши свій семінар-практикум незвичним моментом: кожен з присутніх мав обмінятися компліментом зі своїм колегою. Це налаштувало всіх на плідну роботу у теплому дружньому колі. Учасникам не було часу нудьгувати, замість того, щоб слухати теорію, вони були активними учасниками процесу: робили “освітні” селфі, проводили онлайн голосування, складали рейтинги в режимі реального часу, очолювали п’єдестал найрозумніших в онлайн вікторинах, складали пазли,щоб розшифровувати закодовані послання, були навіть детективами, допомагаючи панові поліцейському розшукати загублену дівчинку. Мобільні телефони, сканери QR-code, ситуативні хмари слів були постійними партнерами учасників. А активна гра на узагальнення матеріалу під запальну музику Монатіка не залишила місце для втоми. Кожен із учасників залишав семінар із посмішкою на обличчі, отримавши на згадку буклет з корисною інформацією та смачний, трохи цифровий і таємничий подаруночок з цікавим передбаченням.
Home » Професійний розвиток » Методичний калейдоскоп » Cемінар-практикум “Діджиталізація на уроках англійської мови та її розвиток як одна з основних навичок ХХІ століття”
Меню
- Відкриті дані
- Річний звіт директора за 2022-2023 навчальний рік
- Ліцензія на провадження освітньої діяльності
- Статут
- Структура та органи управління закладом освіти
- Освiтнi програми
- Правила прийому до закладу освіти
- Територiя обслуговування
- Ліцензійний обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються в закладі освіти
- Кадровий склад
- Наявність вакантних посад
- Додатковi освiтнi послуги
- Навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Результати моніторингу якості освіти
- Матеріально-технічне забезпечення закладу
- Кошторис
- Розрахунок видатків
- Благодійна допомога фонду “Школа над лиманом”
- Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти
- План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)
- Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування)
- Освітній процес
- Освітнє середовище
- Партнерство в дії
- Соціально-психологічна служба
- Професійний розвиток
- НУШ
- Система якості освіти