Home » Освітнє середовище » Інклюзія » Інклюзивна освіта від «А» до Я

Інклюзивна освіта від «А» до Я

Впевнені кроки назустріч

Школа для кожного

Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання

Психологічний супровід інклюзивної освіти

Інклюзивна освіта: досвід і перспективи

Дитина з аутизмом в закладі освіти

Гіперактивна дитина в класі

Працюємо разом: дитина з особливими потребами в школі. Довідник для батьків. Досвід Канади

Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів

Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами

Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі

Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі

Програма курсу «Основи інклюзивної освіти»

Психологія дітей із затримкою психічного розвитку

Індекс інклюзії: розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл

Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклююзивному класі

Диференційоване викладання в інклюзивному класі

Консультативно-діагностичний супровід дітей з особливими освітніми потребами в діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій

Огляд ролі асистентів учителів у канадських школах

Проект «Інклюзивна освіта: крок за кроком»

Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі

Планування спрямоване на кожного учня: посібник з розроблення та впровадження індивідуальних начальних планів

Попередження та корекція графічних відхилень у першокласників


Leave a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Календар

Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930