Школа забезпечує доступну та якісну освіту для дітей з особливими освітніми потребами.
- На підставі заяв батьків дітей з особливими освітніми потребами та висновку інклюзивно-ресурсного центру та за погодженням із засновником (власником) закладу та відповідним органом управління освітою в школі утворено 3 інклюзивні класи: 1-Б, 2-Г, 10-Б.
- До штатного розкладу введено посади асистента вчителя (з розрахунку 1 ставки на клас, у якому навчаються діти з особливими освітніми потребами) та годин для проведення корекційно-розвиткових занять спеціалістами (практичним психологом, логопедом, дефектологом, інструктором з фізичної культури ).
- Школа забезпечена необхідними педагогічними працівниками, які систематично підвищують компетентності з питань особливостей навчання, виховання та розвитку дитини з ООП.
- В школі створено відповідні умови з урахуванням особливостей розвитку дітей: доступність будівель і приміщень, у закладі в наявності пандус для доступу в приміщення; функціонує медичний кабінет (медсестра працює з 8.00 до 16.00); проводяться заняття зі шкільним логопедом, психологом; є уроки лікувально-оздоровчої фізкультури; працює кімната розвантаження з навчально-методичними і наочно-дидактичними посібниками, індивідуальними засобами навчання; налагоджена співпраця з батьками (особами, які їх замінюють).
- Організовано інформування батьків дітей, що відвідують навчальний заклад, щодо особливостей інклюзивного навчання, цілей та завдань, переваг інклюзії для всіх суб’єктів навчально-виховного процесу, роз’яснення питань щодо врахування особливостей дитини з ООП, залучених в інклюзивні класи, обговорення питань, що виникають унаслідок спілкування та групової взаємодії в дитячому колективі тощо.