Ефективність та успішність інклюзивної освіти детермінується готовністю учителів до роботи в нових професійних умовах.Фахівці Миколаївської гімназії № 57 імені Т.Г. Шевченка під час педагогічної ради продовжують формувати безбар’єрний освітній простір, проводячи всеобуч для педагогів закладу щодо формування інклюзивної компетентності в умовах дистанційного навчання. Педагоги психологічної служби школи, асистенти вчителів, класоводи та класні керівники, що працюють в інклюзивних класах, ділилися досвідом з колегами щодо особливості організації освітнього процесу в умовах дистанційної освіти через інклюзивне навчання.Високий рівень підготовленості, професіоналізму, творчості, не тільки володіння педагогічними знаннями, але і здатності застосовувати їх у нестандартних ситуаціях, які часто виникають у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, тобто такого рівня інклюзивної компетентності, який дозволить вчителю ефективно здійснювати власну професійну діяльність в умовах спільного навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами та їх нормативними однолітками в умовах дистанційної освіти через інклюзивне навчання.Єдність теоретичної та практичної готовності педагога – це успішне розв’язання завдань навчання й виховання успішного учня.
Home » Освітнє середовище » Інклюзія » УКРАЇНА БЕЗ БАР’ЄРІВ
Меню
- Відкриті дані
- Річний звіт директора за 2022-2023 навчальний рік
- Ліцензія на провадження освітньої діяльності
- Статут
- Структура та органи управління закладом освіти
- Освiтнi програми
- Правила прийому до закладу освіти
- Територiя обслуговування
- Ліцензійний обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються в закладі освіти
- Кадровий склад
- Наявність вакантних посад
- Додатковi освiтнi послуги
- Навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Результати моніторингу якості освіти
- Матеріально-технічне забезпечення закладу
- Кошторис
- Розрахунок видатків
- Благодійна допомога фонду “Школа над лиманом”
- Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти
- План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)
- Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування)
- Освітній процес
- Освітнє середовище
- Партнерство в дії
- Соціально-психологічна служба
- Професійний розвиток
- НУШ
- Система якості освіти
Календар
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |