Home » Освітнє середовище » Інклюзія » Реалізація міжнародного інклюзивного проєкту ”Шкільний освітній простір як модель толерантного та розвиненого суспільства” за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні

Реалізація міжнародного інклюзивного проєкту ”Шкільний освітній простір як модель толерантного та розвиненого суспільства” за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні

12 жовтня 2021 року в рамках реалізації міжнародного інклюзивного проєкту ”Шкільний освітній простір як модель толерантного та розвиненого суспільства”, який реалізує миколаївська громадська організація ”Діалог”, а провідним партнером є Миколаївська ЗОШ 57 ім. Т. Г. Шевченка,  відбулася   низка заходів, а  саме:

Майстер класи «Аутизм зсередини» (для батьків  та дітей з ООП) та  «Інклюзія» (для батьків),  –  спікер Білл Петерс ( людина з РАС, США).

Майстер-клас  «Структура та  практика підтримки  дитини з інклюзією» (для вчителів,  членів команд психологічно-педагогічного супроводу)  спікер –  Ірина Сергієнко, директор МГО «Дитина з майбутнім» (м.Київ).

Учасники заходів мали можливість ознайомитися з роботою «Трасформеру», який створено на базі  ЗОШ №57 імені Т.Г.Шевченка  у рамках проєкту.  Пілотний для міста шкільний інклюзивний простір-ресурсна кімната ”Трансформер”  створено для навчання, творчих практик, фізичної та психологічної реабілітації не тільки учнів з особливими освітніми проблемами, а й всієї шкільної спільноти разом з педагогічним колективом.

Під час заходів спікери заначили, що поширення в Україні процесу інклюзії дітей з особливими потребами в освітні установи є не тільки відображенням часу, але і являє собою ще один крок до забезпечення повноцінної реалізації прав дітей на отримання доступної та якісної освіти. Інклюзивна практика реалізує доступ до отримання освіти в загальноосвітньому закладі за місцем проживання та створення необхідних умов для успішного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Дає можливість створити необхідні умови для адаптації освіти для всіх без винятку дітей незалежно від їх індивідуальних особливостей, навчальних досягнень, рідної мови, культури, їх психічних і фізичних можливостей. Інклюзія дітей з аутизмом в загальноосвітню систему навчання може бути успішна і сприяти їхньому психологічному та емоційному розвитку.

Проєкт ”Шкільний освітній простір як модель толерантного та розвиненого суспільства” реалізується за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні  

Враховуючі карантинні обмеження, для всіх бажаючих, які не змогли потрапити на захід,  одночасно здійснювалася on line трансляція.


Leave a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Календар

Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031