Home » Професійний розвиток » Педагогічні ради, читання, семінари, засідання » Педрада –«оксюморон 57» Формування навчально-пізнавальних та виховних компетентностей учнів: здобутки і проблеми

Педрада –«оксюморон 57» Формування навчально-пізнавальних та виховних компетентностей учнів: здобутки і проблеми

Завдання сучасної школи – підтримати, спрямувати дитину, озброїти механізмами, технологіями розробки життєвих стратегій, спрямованих на формування компетентної, конкурентоспроможної особистості, яка вміє творчо розв’язувати проблеми, вміє повноцінно жити у новому світі, адекватно реагувати на зміни, постійно самовдосконалюється, намагається змінити на краще своє життя та життя своєї країни.., тобто виховати компетентну особистість.

Для досягнення успіху в цьому питанні вчитель повинен постійно вчитися, удосконалюватися, бути СУЧАСНИМ. Саме з цією метою в ЗОШ № 57 імені Т.Г.Шевченка було проведено педагогічну раду – «оксюморон 57» на тему «Формування навчально-пізнавальних та виховних компетентностей учнів: здобутки і проблеми». Педагогічний колектив було поділено на групи, які повинні були представити фрагмент уроку, на якому вони формують одну із ключових компетентностей. Сюрпризом для вчителів стало те, що компетентності, які вони отримали для опрацювання, були не зовсім типовими для їх предмету:

Результат перевершив усі сподівання.

Естафети «Світофор», «Склади слово» від МО вчителів фізичної культури не лише дали змогу розім’ятися, а й візуалізували процес формування компетентності «Спілкування державною мовою».

МО вчителів історії та географії продемонстрували формування компетентності «Спілкування іноземними мовами» шляхом визначення походження власних і загальних назв (Донець, Конституція, метеор…).

Спробували себе у ролі математиків, формуючи компетентність «Математична грамотність»,  учителі філологічного циклу. Чи знали Ви, що 25, 19, 18, 7, 23, 11, 15, 1 – це не просто цифри, а зашифроване слово (алфавіт Вам допоможе розгадати шифр); а що √625 пов’язаний із Лесею Українкою; не можна не згадати створення шкали цінностей,  різноманітних графіків і т.д.

Вчителі іноземної мови залучили колег до створення календаря погоди, всі так захопилися процесом, що й не помітили, як сформували природничу компетентність.

На віртуальну екскурсію «Можливості» інформаційно-цифрової компетентності» запросили вчителі естетично-художнього циклу.

Вчителі 3-4 класів показали нам як вони формують соціальні і громадянські компетентності на своїх уроках. Чого ми тільки не робили… Створити себе із клаптика паперу – легко, познайомитися за допомогою конструктора LEGO – запросто…

Підприємливість – дуже важлива для сучасного світу компетентність. Учителі природничого циклу підготували фрагмент уроку-ідей, де за кожну правильну відповідь можна отримати гроші (шкода, що за них нічого не купиш, але ж приємно отримати бонус за старання).

Екологічна грамотність і здорове життя… Таку важливу тему розкрили вчителі математики та інформатики. Фізкультхвилинки, обчислення ідеальної ваги і безліч екологічних цікавинок було запропоновано колективу.

Вчителі 1-2 класів формували загальнокультурну грамотність. Чарівниця зима ожила і постала перед нами не лише як пора року, а й як режисер зимових свят, художник… Хітом  стало колективне виконання пісеньки «Зимонька-зима» за допомогою іграшкових музичних інструментів. Цей виступ наш колектив пам’ятатиме довгоJ!

Уміння навчатися впродовж життя – одна із найважливіших ключових компетентностей. Саме її ми і формували протягом педагогічної ради.

P.S.: Весела, продуктивна, цікава, незабутня, неперевершена, інформаційна, активна, наукова, повчальна… Такими словами охарактеризували вчителі педагогічну раду – «оксюморон 57».  А інакше в нас і не буває!!!


Leave a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Календар

Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031