Home » Партнерство в дії » Євроінтеграція » Миколаївська школа презентувала досвід на міжнародній науковій конференції у Будапешті, участь у якій брали представники восьми країн світу

Миколаївська школа презентувала досвід на міжнародній науковій конференції у Будапешті, участь у якій брали представники восьми країн світу

Досвід Миколаївської ЗОШ № 57 імені Т.Г.Шевченка щодо інформаційно-цифрових навичок вчителів та учнів став предметом розгляду під час IV Міжнародної дистанційної міждисциплінарної наукової конференції «Prospects and achievements in applied and basic sciences». У міжнародному науковиму заході брали участь представники України, Китаю, Угорщини, Бразилії, Білорусі, Казахстану, Узбекистану, Туркменістану.Розповідає директор школи А.А.Малахов:Захід проходив з 9 по 12 лютого у Будапешті (Budapest, Hungary). Свою роботу «Тhe means of formation of information competence» наш заклад представив у секції «PEDAGOGICAL SCIENCES». Наукове дослідження «Засоби формування інформаційно-цифрової компетентності» було підготовлено мною у співавторстві з учителем Н.С.Ткачик. Можливість взяти участь у такому поважному заході школа здобула завдяки широкому використанню засобів інформаційно-цифрової компетентності у навчальному процесі. На конференції ми поділились, як завдяки інформаційно-цифровим засобам вдалось полегшити діяльність учня та вчителя, створити ефективний зворотній зв’язок, а відтак, – посприяти розвитку продуктивних функцій учнів і психологічних процесів тощо. Як наголосив А.А.Малахов, результати дослідження підкреслюють роль використання інформаційно-цифрових даних під час освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. У контексті Нової української школи це важлива складова розвитку інноваційної особистості.Практична робота велась понад два роки. Зокрема, у 2018 році закладом проведено вимірювання рівня інформаційно-цифрової компетентності вчителів, в основу якого було покладено рамку цифрової компетентності громадян (ЄС) DigComp.Вчителям було запропоновано низку тестових, практичних завдань та питань самоаналізу, – що виявило рівні володіння цифровими компетентностями. Виконання комбінованого практичного завдання дало змогу визначити професійні компетентності вчителів, рівень їх практичних навичок щодо використання інформаційних технологій. Крім того, завдання дозволяли оцінити методичну підготовку вчителів. Опитування здійснювалося методом анкетування за допомогою інструменту форми Сoogle. Протягом 2019, 2020 рр. у навчальному закладі проводилися шкільні та міські семінари-практикуми, засідання секцій-фасилітацій, коучинги, майстер-класи, індивідуальні консультації вчителів, – спрямовані на ознайомлення з різноманітними інформаційно-цифровими сервісами. Їх результатом стало значне підвищення рівня інформаційної обізнаності вчителів, про що засвідчив моніторинг, проведений у грудні 2020 року. Тези наукового дослідження, проведеного на базі школи, опубліковано у збірнику виступів IV Міжнародної дистанційної міждисциплінарної наукової конференції.


Leave a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Календар

Жовтень 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031