
Дослідження Миколаївської гімназії №57 імені Т. Г.Шевченка щодо використання рухових ігор та ігрових технологій для дітей з ООП
представлені на міжнародній конференції та опубліковані в науковому журналі «SCIENTIA».
14 лютого 2025 р. у Марселі (Франція), відбулася V Міжнародна науково-практична конференція e «Modern vision of implementing innovations in scientific studies», на якій представлено досвід Миколаївської гімназії №57 імені Т.Г.Шевченка.
Захід було схвалено ResearchBib та включено до каталогу міжнародних конференції на офіційному веб сайті Academic Research Index, зареєстровано УкрІНТЕІ в базі науково-технічних заходів, запланованих на 2025 рік.
Матеріали наукового дослідження, яке здійснили Ганна Тарасова, Марина Блакитна, Василь Мацюта та Людмила Митрофанова, що представлені в роботах, мають Міжнародний ISBN 979-8-89660-288-0 (series) та унікальний DOI:10.36074/scientia-14.02.20| https://doi.org/10.36074/scientia-14.02.2025 свідчать про високий рівень роботи та її визнання міжнародною науковою спільнотою..
В секції «Pedagogy and education» представлено роботи закладу «Інтеграція фізичного виховання в процес інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами засобами рухливих ігор», «Використання ігрових технологій під час засвоєння курсу математики».
В роботах розглянуті проблеми інтеграції фізичного виховання в процес інклюзивної освіти в умовах НУШ. Це питання постає критично важливим, оскільки інклюзивна освіта створює значний вплив на соціальну, фізичну та емоційну складову розвитку дитини, тож потребує вдосконалення та підвищення якості навчання. В ході дослідження з’ясована роль рухливих ігор в інтеграції фізичного виховання в процес інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами. Були застосовані: теоретичний аналіз і узагальнення наукових даних, освітлених в літературних джерелах; пульсометрія, педагогічні спостереження, методи математичної статистики. Експериментальною базою дослідження стала Миколаївська гімназія № 57 Миколаївської міської ради. Учасниками дослідження були учні 1 – 6 класів.
Дослідженням встановлено, що правильно підібрані, організовані та проведені рухливі ігри є ефективним засобом інтеграції фізичного виховання в процес інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами і сприяють підвищенню її якості, про що свідчать зміни в показниках їх функціонального стану та зростання обсягів рухової активності.
Також підняті проблеми впровадження ігрових технологій під час засвоєння курсу математики, що є однією з унікальних форм навчання, яка дозволяє зробити процес навчання цікавим і захоплюючим.
Учасники конференції отримали міжнародні сертифікати.